Zdjęcie wydarzenia

Rekrutacja do przedszkoli – wyzwania organizacyjne i dobre praktyki Urzędu Miasta Wałcz

Rodzaj szkolenia: szkolenie tematyczne
Czas trwania: 1.3 godzin dydaktycznych
Cena / szkolenie: 0.00zł
Dla kogo:
pracownicy Wydziału Oświaty,
dyrektorzy/kierownicy/naczelnicy,
włodarze
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Zapytaj o termin
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium poświęcone organizacji rekrutacji do przedszkoli z perspektywy samorządu.

Spotkanie prowadzone przed doświadczonego Naczelnika Wydziału Edukacji – Panią Jolantę Chłopińską, to okazja skonfrontowania własnych doświadczeń z praktyką stosowaną w reprezentowanej przez Panią prelegent Urzędu Miasta Wałcz.

Program szkolenia

1. Organizacja rekrutacji i związane z nią zadania samorządu

2. Kluczowe czynniki powodzenia rekrutacji

3. Rekrutacja wczoraj i dziś – oczekiwania rodziców a możliwości samorządu

4. Elektroniczne wsparcie rekrutacji – wyobrażenia i praktyka

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.